חוות תיקון עולם נפרצה – חשש לגניבת קנאביס; נשקו של השומר נגנב

פריצה לפנות בוקר לחוות הקנאביס הרפואי של חברת 'תיקון עולם' בישוב ביריה שבצפון הארץ. חשש שמהמקום נגנב קנאביס בכמות לא ידועה, אך בחברה מכחישים בתוקף ומבהירים שלא נגנב קנאביס. נשקו של השומר נגנב במהלך הפריצה. בעקבות הפרסום במגזין הוציאה המשטרה הודעה בעניין.

פרסום ראשון: שוד מזויין בחוות קנאביס רפואי – לפנות בוקר נפרצה חוות הקנאביס הרפואי של חברת ‘תיקון עולם’ הממוקמת בצפון הארץ בישוב ביריה.

על פי חלק מהדיווחים נמצאה בחווה בעת הפריצה כמות קנאביס שהמתינה לבדיקה, שייתכן וחלק ממנה נשדד.

בנוסף מדווח כי נשקו של שומר הלילה נגנב בעת הפריצה.

מנגד בחברה מבהירים ומדגישים כי מדובר בפריצה בלבד למחסן ריק שלא היה בו קנאביס כלל ולפיכך לא נגנב דבר למעט אריזות ריקות.

הפריצה מגיעה בזמן שבימים אלה עסוקה החברה בהעברת הפעילות מביריה לחווה אחרת בכפר יהושע.

מהמשטרה נמסר בעקבות פרסום זה בתגובה כי “לפנות בוקר מספר רעולי פנים חמושים בנשק שדדו מאבטחים בחווה לגידול קנאביס רפואי בצפון. החשודים באיומי נשק שדדו אקדח וקנאביס בכמות שאינה ידועה בשלב זה. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום האירוע, פועלים בזירה באיסוף ממצאים ופתחו בסריקות לאיתור החשודים”.

מתיקון עולם נמסר כי “הנהלת תיקון עולם עדכנה הבוקר את המשטרה על ניסיון שוד בחוות החברה בגליל. הפורצים איימו על השומרים בנשק, פרצו למחסן שהיה ריק מסחורה ועזבו את המקום. תיקון עולם מבהירה שלא נגנב קנאביס מהחווה.”

כזכור באמצע החודש (מרץ) הופסקה אספקת תפרחות הקנאביס לכ-7,000 מטופלים של תיקון עולם שנאלצו ועודם נאלצים למצוא חברה אחרת שתאמץ אותם אליה.

עד כה מתוך כמעט 7,000 מטופלים נקלטו בחברות האחרות רק כ-2,500, בעוד 4,000 אחרים ממתינים עדיין למעבר. חלקם ממתינים כבר למעלה מחודש ולמעשה נותרו ללא טיפול.

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר